[OSy] update: stack ve virtualni pameti

Jakub Galgonek cz553199 at tiscali.cz
Sun Jan 2 05:37:36 CET 2005

Ahoj! Jsem tu zase!

Nakonec mi to nedalo, a jeste chvili jsem se v tom hrabal a uspel. Prvni
skupina si alokovala prostor pro polozky seznamu spicich vlaken na stacku
a tyto polozky pak v podstate sdilela mezi vlakny. Pri pouziti mapovaneho
stacku toto reseni ovsem selze, tak jsem kod upravil tak, aby se alokovalo
pomoci malloc, coz vyresilo ty dva problemy, ktere jsem zminoval v predeslem
mailu.

Takze v tuto chvili by mel byt mapovany stack kompletne funkci. Nemohu vsak
vyloucit, ze se tam jeste nekde neskryvaji podobna "prekvapeni". V podstate
uspejeme na vsech testech, ktere jsme dostali, krome testu na kopirovani
mezi vlakny. Tyto funkce je potreba pro mapovany stack prepsat trochu zasadneji,
ale myslim, ze je stejne pro svou praci stejne nepotrebujete. Pokud se pletu,
tak dejte vedet a ja je zkusim prepsat.

Timto je tedy dluh nasi skupiny, doufam, splacen. Upravene zdrojaky dame
k dispozici v nejblizsi dobe.

Jakub Galgonek

Posílejte SMS přes internet zdarma a bez reklamy. Pouze s TISCALI.
Více na http://www.tiscali.cz