Re:[OSy] Prekladac v labu

Tomas Caithaml Tomas.Caithaml at seznam.cz
Sat Dec 2 15:46:22 CET 2006

Zdravím.

Já osobně jsem si žádných problémů s cestami nevšiml. Jediné co jsem udělal
bylo, že jsem změnil prefix. V .bashrc jsem si vyexportoval proměnnou CC_PREFIX:

export CC_PREFIX=/usr

a překlad spouštím pomocí make -e, aby se změna proměnné projevila.Pokud mě
paměť neklame, tak jsem takto přeložil obdržené jádro a spustil na něm testy (PyJaMaS).

Důvod proč jsem to dělal je ten, že většina týmu (včetně mě) jádro vyvíjí a překládá na
svých strojích. Ve vašem případě by asi bylo lepší rovnou přepsat Makefile.

Binárky /usr/bin/mipsel-linux-gnu-* se zdá fungují v pořádku (jinak jsou to linky do
/usr/libexec/gcc/mipsel-linux-gnu/).

Tímto bych si taky rád postěžoval na mírnou nekonzistenci. Makefile od Kallista použivá
jako prefix proměnnou CC_PREFIX, kdežto Makefile v testech používá pro stejný účel
proměnnou MIPS_PREFIX, takto je potřeba předefinovávat dvě proměnné místo jedné.

S pozdravem,
Tomas Caithaml