[OSy] dotaz k 3. semestralce

Nodir Yuldashev y_nodir at yahoo.com
Wed Dec 20 20:31:29 CET 2006

Ahoj,

zkus thread.c, je to inline funkce.
Chtel bych se zeptat, jestli implementace thread_* je
obaleni kernelovych fci thread_* do syscallu nebo je
to user-level thready? Zda se mi, ze je to spis to
prvni.
Jeste by mne zajimalo co vsechno musime osetrit po
vstupu do funkce "void syscall(void)"? V R4000 User
Manualu se pise, ze se processor automaticky prepina
do kernel modu, zablokuje preruseni a pak vola
software handler.

Nodir.