[OSy] testy 2

Milan Burda milan.burda at gmail.com
Thu Dec 6 01:34:40 CET 2007

zdravim,
ja neviem cim to je, ale pan Matousek ma neustale nejaky problem.
cim to bude? ziaden iny tym sa nestazoval na to, ze by im neslo
integrovat testy do ich kernelu. pripadne ak im tam kolidovali nejake
#define tak sa to predsa da osetrit nejakym #ifndef-om alebo u seba trosku
opravit tie testy.

my sme si napriklad v niektorych suboroch museli zmenit riadok
#include "defs.h" na #include "../include/defs.h" a nestazovali sme sa vsetkym,
aka nam bola sposobena krivda.

Milan