[OSy] chyba v tst_area_list_add ?

Tomas Mikula tomas.mikula at gmail.com
Thu Dec 6 20:46:52 CET 2007

> Na druhej strane je divne, ze to este nikto nehlasil, takze je
> pravdepodobne, ze chyba je na mojej strane.

Potvrdilo sa.

Len hlaska, ktoru som dostaval v teste map1, bola trochu zavadzajuca:

Error: Pointer to occupied memory returned by vma_alloc.

Pritom sa pamat vratena vma_alloc-om skutocne neprekryvala s inou
oblastou (preto to podozrenie na ten test prekrytia). Ale bola z uplne
ineho segmentu (kvoli chybnemu spracovaniu flagov), co ten test tiez
odhalil, len hlaska uz neodpovedala chybe.

T.