[OSy] Problem s Vistou

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Tue Dec 11 09:17:41 CET 2007

Pane Stach, hlaska "no such file or directory" je celkem vymluvna :) na
vasem miste bych zjistoval hlavne:

1. kdo tu hlasku vlastne vypisuje, je to make ? je to gcc frontend ?

  - tady bych zkusil napriklad jestli mi bude fungovat nejaky trivialni
makefile, jestli mam soubory prekladace v ceste, jestli jde naprazdno z
prikazove radky spustit prekladac atd.

2. jaky soubor se pokousi najit a proc ho nenajde

  - tady casto funguji utility, ktere dokazi vypsat posloupnost volanych
systemovych funkci vcetne argumentu, ale nepouzivam Windows Vista, takze
vam neumim poradit zadny konkretni nastroj.

  - bez nastroje i tak stoji za to zkontrolovat cesty, konfiguracni
soubory atd.

Pokud mate stroj, na kterem rozumne bezi Windows Vista, urcite by
zvladnul spustit i nejaky virtualizovany Linux, tak proc se s temi
Windows trapit ?

Petr Tuma