[OSy] Problem s Vistou

David Stach uno-1 at post.cz
Wed Dec 12 10:03:53 CET 2007

Ano to je pravda, hláška "no such file or directory" je velice výmluvná. Jenže vlastně říká něco co není pravda, protože jsem nikdy v počítači "file or directory" CreateProcess neměl.
Hlášku vypisuje přímo soubor mnou uvedený ... mipsel-linux-gnu-gcc.exe, stačí ho totiž spustit z cmdline a zakřičí to. Takže nevím jak ho mám přesvědčit aby to nedělal. Je možné, že třeba neexistuje ve Vistě funkce CreateProcess nebo něco podobného?