[OSy] Statické linkování

LukasKopenec LukasKopenec at seznam.cz
Fri Dec 14 09:27:28 CET 2007

Dobrý den!

Moc děkuji za odpověď. Z nějakého důvodu teprve dnes dorazil email, který je o den starší, než naše včerejší diskuse s Martinem Děckým na toto téma. Obávám se, že teď sem ještě začnou dorážet mé další neúspěšné pokusy o odeslání e-mailu do listu...včera byl zřejmě nějaký černý čtvrtek komunikačních sítí. Pokud sem tedy dorazí další zprávy ode mne s předměty "Statické linkování" nebo "Statické linkování knihovny librt.a", tak na ně, prosím, nereagujte, neb jsou staršího data a už na ně bylo odpovězeno. Pokud bych se k tomuto potřeboval ještě na něco zeptat, zkusím rafinovaně změnit předmět :)

Moc se omlouvám za tento nechtěný spam
S pozdravem
Lukáš Kopenec