[OSy] Statické linkování s librt.a

Lukáš Kopenec lukaskopenec at seznam.cz
Thu Dec 13 10:16:18 CET 2007

Zdravím!

Potřeboval bych trochu pomoct se statickým linkováním librt.a ke kódu
uživatelského procesu.
Mám vytvořenou knihovnu librt.a pomocí archiveru...První problém je, jak
zařídit, aby neměla ELF formát, nedaří se mi to v optionech najít.
Druhý problém je, jak jí potom přilinkovat. Když použiji následující optiony
pro LD:  -T ../Librt/binary.lds -G 0 -static -L../Librt -lrt -g, tak všechno
vesele projde, ale v binárce toho vzniklého programu očividně není po
librt.a ani stopy.

Já vím, že je to maličko RTFM dotaz, ale tohle je poprvé, co jsem donucen s
těmito nástroji pracovat a trocha nápovědy by se mi moc hodila.

Díky moc a hezký den
Lukáš K.