[OSy] Volne terminy prezentaci

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Dec 19 13:37:38 CET 2007

> Tak to sa tesim, 7.1... :-( Ale tak moja blbost, som myslel ze som vcera
> (medzi prvymi) napisal ze 14.1.

A muzete se jeste podivat, kam jste to presne psal, pripadne jaky
Message-Id mel ten email? Skutecne jsem od Vas nic tykajici se rezervace
terminu nedostal ..

> - a ono to ocividne nedoslo kam malo... shit
> happens, bude sranda... Ak by si to niekto ale chcel vymenit...

Obecne se pochopitelne pocita s tim, ze v dobe prezentace jeste nemusite
mit vsechno 100% odladene a hotove (prezentuji se ustne koncepty, ne
live bezici kernel). Ale je to uz dostatecne blizko odevzdani, abyste
meli co rici.