[OSy] Volne terminy prezentaci

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Wed Dec 19 13:51:42 CET 2007

> A muzete se jeste podivat, kam jste to presne psal, pripadne jaky
> Message-Id mel ten email? Skutecne jsem od Vas nic tykajici se rezervace
> terminu nedostal ..

je celkom dobre mozne, ze som mal ten mail rozpisany ale neodoslany (vcera bol
dost hekticky den) - ako vravim, moja chyba :-) (teraz si spominam, ze som sa
chcel radsej najprv dohodnut s "kolegami", ale nezastihol som ich a potom som
uz na to zabudol uplne...)

> Obecne se pochopitelne pocita s tim, ze v dobe prezentace jeste nemusite
> mit vsechno 100% odladene a hotove (prezentuji se ustne koncepty, ne
> live bezici kernel). Ale je to uz dostatecne blizko odevzdani, abyste
> meli co rici.

Aha, tak to je super - verim ze toho 7.1. uz budeme mat vsetko premyslene a uz
budeme maximalne ladit...

Diky moc za info,

Andrej