[OSy] Nova verze s novym dorder

Standa Fajt Standa.Fajt at seznam.cz
Sat Dec 29 23:11:42 CET 2007

Pekny den vsem,

nainstaloval jsem si novou verzi msimu, ale kdyz se do msim.conf pokusim zadat k zarizeni dorder 2 registry, napise mi to "too many parameters"

Je ocekavane chovani zarizeni dorder, kdyz zapisi do registru dorder 2. procesor, zacne se vyvolavat nekonecna vlna preruseni na 2. procesoru a nemohu ji nicim zastavit (mozna ten 2. registr)? Nebo bych spise bych ocekaval, ze se vyvola 1 preruseni. Mozna mi unika zakladni smysl, jak zarizeni dorder pracuje..

diky moc za odpovedi,

Standa