[OSy] Nova verze s novym dorder

Andrej Kruták andree182 at gmail.com
Sat Dec 29 23:21:02 CET 2007

Ahoj,

ten dorder ma parameter adresa a cislo_prerusenia... V novej verzii je na
[adresa+0] pri citani dostupne ID procesoru, pri zapise nastavis prerusenie
na danom procesore (bitova maska). Pri zapise na [adresa+4B] zase tie
prerusenia zrusis... Je to v manuali mozno niekde (alebo sa to tu niekde
pisalo, ked posielal info o novej verzii mgr. Holub), ale najlepsie to asi
uvidis aj tak, ked sa pozries do zdrojakov msimu...

Andrej