[OSy] Re: OSy Digest, Vol 24, Issue 9

Vaclav Klecanda vencax at centrum.cz
Tue Jan 9 13:53:48 CET 2007

>Tazatele totiz ukazuji jen kousky kodu (coz je pochopitelne), ale temer
>zadnou dalsi informaci -- vypis instrukci zpusobujicich problem,
>podrobnosti o vyjimce, ktera nastala (typ, na jake adrese, s jakym
>obsahem registru atd.), obsah dulezitych datovych struktur (TLB
>procesoru, struktury VM atd.).

>V tomto pripade treba neni vubec jasne, zda jsou tazatele presvedceni o
>tom, ze kopirovani obrazu procesu se provadi ve spravnem adresnim prostoru.

Tazatele uvedli jen kod, ktery pridali k jadru KOHLTO a tim vyzkouseli jeho funkcnost s vice VAS nez 1...:)

>Mozna jsem stale uplne mimo, ale neni opravdu problem v tom, ze se tady
>michaji ruzne adresni prostory a mapovani? Registr gp mi v tom rozhodne
>nedela jasno ..

Podle mne mate pravdu. Michaji se tam zrejme ruzne adresaove prostory. V KoHlTo kernelu zjevne asi jiz ve fci kernel_start neni mozne vytvaret vice adresovych prostoru. Po dalsim umornem zkouseni jsem jako posledni zachranu zkusil kopirovani presunout skutecne az do fce vykonavane threadem(2.vytovreny), ktery kopirovat ma. A funguje to. Ale zase behem kopirovani se prestane planovat thread1 (1.vytvoreny)...:( Skutecne nam uz nezbyva cas hrat si s chybami predchozich skupin a tak zacinam studovat jadro KoDaGr a doufat, ze na nem to fungovat bude spravne. Nebo ma nekdo jeste dalsi napad, jak RYCHLE zjistit kde je chyba? Diky za pripadny tip