[OSy] Re: OSy Digest, Vol 24, Issue 9

Jiri Tousek jiri.tousek at gmail.com
Tue Jan 9 14:06:15 CET 2007

Dobry den.

On 1/9/07, Vaclav Klecanda <vencax at centrum.cz> wrote:
> Podle mne mate pravdu. Michaji se tam zrejme ruzne adresaove prostory. V KoHlTo kernelu zjevne asi jiz ve fci kernel_start neni mozne vytvaret vice adresovych prostoru. Po dalsim umornem zkouseni jsem jako posledni zachranu zkusil kopirovani presunout skutecne az do fce vykonavane threadem(2.vytovreny), ktery kopirovat ma. A funguje to.

Tohle mi neni jasne. Tvrdite, ze nelze v kernel_start vytvaret vice
adresovych prostoru, a zduvodnujete to tim, ze v kernel_start nelze (v
novem adresnim prostoru) kopirovat. Vytvoreni adresoveho prostoru a
jeho pouziti jsou ale dve ruzne veci. Nezapominate na to, ze
vytvorite-li nove vlakno s novym adresnim prostorem, volajici vlakno
si zachova svuj adresni prostor (a tudiz nelze hned za volanim
create_thread_new_map() napsat kopirovani)?

J.T.