[OSy] Dotaz k TLB invalid exception

Lukáš Kopenec lukaskopenec at seznam.cz
Sat Nov 17 13:30:41 CET 2007

Zdravím!

Chtěl bych někoho požádat, zda by mi vysvětlil jednu drobnost v mauálu k
procesoru:

U správy výjimek je jako jedna ze tří příčin, které vedou na výjimku TLB
Invalid uvedena následující:
The virtual address is greater than or equal to the bounds address in a
FM-based MMU

Není mi moc jasné, co to znamená. Fixní mapování se používá na segmenty
KSEG0, KSEG1 (případně KUSEG, když je nastaven ERL). Z toho usuzuji, že,
kdyby ta věta znamenala to, že je-li adresa větší než hranice oblastí, které
se mapují přes FM, tak nenamapuji KSEG2 a KSEG3, které mají adresy vyšší.
Nemohl by mi tohle, prosím, někdo osvětlit?

Díky moc,

Lukáš