[OSy] flagy ve frame_alloc

Martina martina at matousec.com
Mon Nov 26 20:59:02 CET 2007

Dobry vecer,

zaciname potrebovat odpoved na dotaz, co jsem vcera posilala (viz dolni
cast mailu), prosim, odpovezte mi :)

Jeste upresnim prvni odstavec: Otazka je, zda zadani definuje, jak
presne se chovat kdyz dostanu flag VF... a pripadne jak, protoze ze
zadani mi to nebylo zcela jasne. (Rozeznavame rozdily mezi flagy pro
KSEG3, KUSEG a KSSEG? Co presne po nas pozaduji?)
K druhemu odstavci asi zatim netreba neco dodavat.

Diky a hezky vecer,
Martina