[OSy] flagy ve frame_alloc

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Mon Nov 26 20:06:06 CET 2007

Hi,

No mne sa zda ze toto konkretne je dost nepodstatna cast zadania a mozes si to
odkukat od testov napr. V kazdom pripade sa na to asi bude vztahovat ta
formulka zo zadania - vsetky veci co nie su v zadani sa maju spravat tak ako
to ocakavaju testy... A ak to tie netestuju, treba si to dodefinovat a
zdokumentovat ;-)

Inak ta prva otazka (Je to tak?) - tiez to tak vidim ;-)

Andrej