[OSy] uprava malloc/free

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Wed Nov 28 16:31:09 CET 2007

zdravim,

nekamenujte ma, ja viem ze uz kus meskame :-)

Moja otazka ale je - staci ten aktualny malloc/free prerobit tak, ze bude
pouzivat haldu pevne danej velkosti (naalokovanu cez frame_alloc() pri boote
systemu napriklad)?

Alebo to musime robit dynamicky? (akoze sa bude malloc bude "bit" s vma_alloc
a kradnut si navzajom frames? co by pre malloc znamenalo radu nejprijemnych
dosledkov - nutnost "doalokovavania" a "doprepajavania" nespojitej haldy..
sice realizovatelne, ale celkom dost neprijemne na naprogramovanie)

Dik za nejaku rychlu odpoved :-)

PS: nerobime rozsirene zadanie :o))

Andrej