[OSy] dorder - nedostatok informacii

Martin Kontsek xjadiff at gmail.com
Wed Nov 28 21:10:02 CET 2007

Po precitani textu v referencnej prirucke tykajuci sa dorder mozem
konstatovat, ze vdaka nedostatku informacii v nej nie som ovela
mudrejsi.

Napr. nepodarilo sa mi ziskat seriove cisla procesorov (resp. vsetky
ukazuju 0, ked chcem ich hodnotu ziskat pomocou makra procno()
popisanom v prirucke).  Je dost mozne, ze som zabudol nieco
inicializovat, ale v prirucke sa nic viac nepise... nielen ja, ale aj
dalsi kolegovia, ktorych som sa pytal, si s tym nevedia rady. Teda bol
by som rad, keby to tu niekto vysvetlil troska blizsie, ako dorder
vlastne funguje, pretoze mi to fakt nedochadza.

Nytram