[OSy] Divne konstanty kalista

Martin Suska martin.suska at gmail.com
Thu Nov 29 16:27:57 CET 2007

On Nov 29, 2007 4:01 PM, <Josef.Reidinger at seznam.cz> wrote:

> Tak sem zjistil ze manualy pro 4K family se teda lisi od ted primo pro
> 4000 jadro. Problem je ze stale to nefunguje.
> 1) neni mi moc jasny proc je v puvodnim kalistu shift physicky adresy o 6
> doleva, kdyz podle manualu jen prvni 2 bity entrylo maji byt prazdny.

Neviem, ci dobre rozumiem tvojmu problemu, ale EntryLo0/1 je
00-PFN-CCCDVG
 - cize prve dva bity (pri citani zlava) sú nula a shiftuje sa to <<6 aby sa
preskocili bity CCCDVG, inak by si si cislom napr 0x0005 presmahol valid bit

> [...]
> vypis tlb tabulky mi moc neosvetli (zadnej specialni bootaci bit neni
> nastaven) a vyjimky to haze TLBS do general_exception
> entry - 0
>        entryHi - VPN2 0 ASID 0  (oboje souhlasi, tak proc je to proste
> nevybere???)
>        entryLo0 - PFN 33664 C 16 D 4 V 2 G 1
>        entryLo1 - PFN 0 C 0 D 0 V 0 G 1
> dalsi entry jsou v pocatecni inicializaci
> entryHi - VPN2 0 ASID 255
>        entryLo0 - PFN 0 C 0 D 0 V 0 G 0
>        entryLo1 - PFN 0 C 0 D 0 V 0 G 0
> diky za jakykoliv help, protoze uz fakt nevim co s tim.

V tomto druhom prípade, Ti nepomozem, snad niekto iny ;-)
Možno sa na to iba zle pozerám, ale virtuálna adresa je 0 ? Nakolko
nastavujes global bit, tak by na ASID'e nemalo záležať. Jedine znovu
skontrolovať VPN.

--
Prosim piste odpovede na zaciatok mailu.