[OSy] Divne konstanty kalista

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Thu Nov 29 17:27:17 CET 2007

>     2) proste to nefunguje a i kdyz maximum v ladeni ceho jsme schopen -
>     tedy vypis tlb tabulky mi moc neosvetli (zadnej specialni bootaci
>     bit neni nastaven) a vyjimky to haze TLBS do general_exception
>     entry - 0
>            entryHi - VPN2 0 ASID 0  (oboje souhlasi, tak proc je to
>     proste nevybere???)
>            entryLo0 - PFN 33664 C 16 D 4 V 2 G 1
>            entryLo1 - PFN 0 C 0 D 0 V 0 G 1
>     dalsi entry jsou v pocatecni inicializaci
>     entryHi - VPN2 0 ASID 255
>            entryLo0 - PFN 0 C 0 D 0 V 0 G 0
>            entryLo1 - PFN 0 C 0 D 0 V 0 G 0
> [...]

Podle toho, co tady pisete, skutecne vse vypada v poradku. Jedine, co me
napada, je hodnota registru PageMask.

Projdete si (v nejhorsim pripade zmodifikujte debuggovacimi hlaskami)
funkci tlb_look() a zkontrolujte, zda se vse dela v poradku. Je tam
jediny pripad, ktery generuje TLBS a spojitost opet vidim jedine s
hodnotou PageMask.