[OSy] Divne konstanty kalista

Lukáš Kopenec lukaskopenec at seznam.cz
Thu Nov 29 18:58:05 CET 2007

Ahoj!

Zkus se přeci jen podívat na tlb dump, jestli jsou správně nainicializované
všechny položky. Já z tohohle šílel týden a pak jsem zjistil, že pár
posledních položek TLB obsahovalo pár nesmyslných hodnot, což mne celou dobu
ani nenapadlo, protože jsem věřil svému initTlb :-)
Pak jsem ho přepsal a jako zázrakem to začlo fungovat.

Snad Ti to pomůže
Lukáš