[OSy] hello, slidy, hodnoceni a bug

David Matousek david at matousec.com
Mon Oct 1 20:16:39 CEST 2007

Hello list :)

1) Je mozne sehnat slidy, ktere byly k videni na cviceni?

2) Dale bych mel dotaz ohledne hodnoceni.
Z predneseneho jsem pochopil, ze jsou 4 faze prace + zkouska.
Faze jsou 3 mensi + 1 vetsi.
Otazka zni, zda se http://dsrg.mff.cuni.cz/~ceres/sch/osy/main.php -> Hodnoceni semestralni prace
vztahuje na vsechny 4 faze, nebo jen na tu 1 vetsi.
Tzn. napr. dokumentace.?

3) Na zaver jeden bugzik ve WiGUMu. Vychazim z http://dsrg.mff.cuni.cz/~ceres/sch/osy/download/WiGUM-1.2.12.zip.
Sic jeste nechapu, jak se s tim zachazi, tak uz mi to dokazalo odletet na +0x2300, coz je po kratkem zkoumani

get_reg_vals(int * regvals, int from, int to){
	for (i=from; i<regnum; i++){
		regvals[i] = pr->regs[i];   //<<<--- tadle radka
	}
	return regnum;
}

konkretne tedy prava strana vyrazu, takze reference do pr->regs[i],
coz skoro vypada, ze pr neni inicializovana ...
pr je export z processor.c
struct processor_struct *pr;

volano bylo z refreshRegVals
..
	if( get_reg_vals( vals, 0, -1) ){
..
teto radky. Dalsi zkoumani prozatim prenecham tvurcum popr. zajemcum o opravu bugu
(je todle spravne misto kam reportovat bugy?).

btw: "pr" se v kodu hleda dosti spatne ...

Kind Regards,

--
David Matousek