[OSy] hello, slidy, hodnoceni a bug

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Mon Oct 1 20:59:29 CEST 2007

Dobry den,

> 1) Je mozne sehnat slidy, ktere byly k videni na cviceni?

Budou co nejdrive na webovych strankach predmetu.

> 2) Dale bych mel dotaz ohledne hodnoceni.
> Z predneseneho jsem pochopil, ze jsou 4 faze prace + zkouska.
> Faze jsou 3 mensi + 1 vetsi.

Presneji 3 casti, z toho u 2 se ocekava vypracovani "mensiho" a u 1
nejprve "mensiho" a pak "vetsiho" rozsahu.

> Otazka zni, zda se http://dsrg.mff.cuni.cz/~ceres/sch/osy/main.php -> Hodnoceni semestralni prace
> vztahuje na vsechny 4 faze, nebo jen na tu 1 vetsi.

Pri odevzdavani casti "mensiho" rozsahu v prubehu semestru se hodnoti
pouze zda splni testy. Teprve po odevzdani kompletni semestralni prace
(tedy dvou "mensich" a jedne "vetsi" casti) se vytvori uplne bodove
hodnoceni podle popisu na webu. Predmetem tohoto hodnoceni je cela
semestralni prace, tedy vsechny casti.

> 3) Na zaver jeden bugzik ve WiGUMu. Vychazim z http://dsrg.mff.cuni.cz/~ceres/sch/osy/download/WiGUM-1.2.12.zip.
> Sic jeste nechapu, jak se s tim zachazi, tak uz mi to dokazalo odletet na +0x2300, coz je po kratkem zkoumani
[...]
> teto radky. Dalsi zkoumani prozatim prenecham tvurcum popr. zajemcum o opravu bugu
> (je todle spravne misto kam reportovat bugy?).

Muzete zrekonstruovat postup, kterym jste tuto chybu vyvolal ? WiGUM je
novinka a da se cekat, ze vse nebude plne odladene (tohle bych velmi od
boku tipoval na nejaky spatny konfiguracni soubor ...).

Petr Tuma