[OSy] hello, slidy, hodnoceni a bug

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Tue Oct 2 08:43:27 CEST 2007

> Pak se take nabizi, zda se nevykaslat na seminarky
> a nedothnout WiGUM do pouzitelneho stavu (nebo spis mozna do lepsiho stavu
> nez originalni unixovy simulator). Na jednu stranu az "kacirska myslenka",
> na druhou stranu by to mnoha lidem udelalo radost. A kdyby se k tomu
> pridala jeste podpora kompilace ve Visual Studiu ... (MSVS neznam, ale
> urcite to bude jen o tom nastavit jiny kompilator nez defaultni, takze
> zminena "podpora" by byl spis tutorial, jak to tam kompletne rozchodit).

Hi.. No ako ja ti to nechcem brat, ak ti to schvalia, ani sa nad tym
nepozastavim... Ale nechapem, aky je priamy suvis medzi emulatorom nejakeho
hardveru (ktory je vlastne dokonca uz hotovy, nefunguje len UI) a zameranim
OSov (okrem toho, ze to su nejake "vedla seba leziace vrstvy")... Povedal by
som ze by sa to mohlo uznat, keby si to napisal od zakladov (cim by si sa
mozno naucil, ako funguju prerusenia, hardverova podpora virtualnej pamati,
whatever), ale bugfixovanie emulatoru... To by mohlo byt skor ako semestralka
do OOP, PrgC alebo niecoho podobneho (IMO).

V kazdom pripade, tie opravy by urcite mnohych potesili (mna nie, lebo
linux :-P :o)) , takze good luck ;-)

Andrej