[OSy] hello, slidy, hodnoceni a bug

David Matousek david at matousec.com
Tue Oct 2 08:52:17 CEST 2007

Tak samozrejme :) proto pisu "kacirska myslenka" ...
Na druhou stranu, opravit chyby by asi v podstate znamenalo prekopat
celou vec radne, z cehoz jasne plyne, ze pochopeni problematiky by bylo nezbytne,
takze zas tak cerne bych to nevidel. Zase je fakt, ze kdyz autori (zrejme) zvolili
psani GUI jen tak v API misto nejakeho rozumneho toolkitu, tak by to GUI
stalo za to zahodit cele, tudiz by spousta prace byla jen o GUI, coz neni uplne vyhra
v oblasti OS. Take nerikam, ze se mi do toho zrovna chce, klidne at si to vezme nekdo
jiny na starosti. Pro me je jen pain, kdyz pustim aplikaci a ona mi spadne driv,
nez vubec zacnu neco delat ;). Jen muj nazor je, ze pokud by to nekdo delal,
tak by si zaslouzil byt sprosten dalsich ukolu neb tento je zasluzny a mel by byt
odmenen, coz samozrejme muze byt v rozporu z nazorem vyucujicich i cvicicich
a bylo by to zcela v poradku.

DM