[OSy] hello, slidy, hodnoceni a bug

David Matousek david at matousec.com
Tue Oct 2 10:48:17 CEST 2007

Martin Decky wrote:

> To jste doufam myslel jen v jednom konkretnim pripade, ne obecne ..

samozrejme :)
navic ani ne pro svoji skupinu, protoze imho seminarky budou snazsi,
nez to dopracovani WiGUMu
ja spis akorat vzdy hodim zpravicku do listu, pokud by to zase nekde spadlo
a budu rad, kdyz se toho ujme jina skupina, ktera by nam ostatnim prubezne
davala fixy
takze spise jsem ochoten spolupracovat komentari a bugreporty s takovou
skupinou na zlepseni, nez ze bych se hrnul do vytvareni GUI apod.

DM