[OSy] nonblocking queue

David Matousek david at matousec.com
Wed Oct 17 14:31:10 CEST 2007

Zdravim,

Tak z toho nejsem moudry, takze se zkusim zeptat lepe.

- Neznal jsem implementaci nonblocking queue.
- Vygooglil jsem a zjistil jsem tedy co to je.
- Soucasti vyhledaneho je vysvetleni k cemu to je, ukazka 2 algoritmu jak to lze udelat
   a konecne vysvetleni algoritmu. Ty ukazky algoritmu jsou v pseudokodu,
   ktery je prepsatelny do cecka prakticky 1:1, dale je ceckova implementace
   (tzn. 1:1 prepis toho algoritmu).

Takze, bud to je esencialni cast zadani a opsat to nesmim, tudiz nesmim ani pouzit
dany algoritmus, protoze jakmile ho pouziju, tak jeho implementace 1:1 vede na to,
na co se ptam, jestli muzu opsat; nebo to opsat mohu, pak uvedu zdroj a nemam problem.
Pokud to opsat nemuzu, pak nemuzu pouzit ani jeden z tech algoritmu, ktere jsem nasel,
pak nevim, co mam teda delat. Pokud by se mi podarilo nejak zkonstruovat vlastni
hlavou ten algoritmus, tak jestlize mi to bude fungovat, tak to bude z 90% to, co pouzit
nesmim, tudiz nedokazu, ze jsem to nepouzil.

Takze, jeste jednou se zkusim zeptat:
Je smyslem to srovnani s blokovacim pristupem a tudiz mohu pouzit nalezene algoritmy
nebo je smyslem vymyslet ty algoritmy nebraje v potaz to, ze nakonec z toho nejspis bude
to, co jsem nasel?

Diky!

DM