[OSy] nonblocking queue

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Wed Oct 17 14:49:04 CEST 2007

Lepsia otazka by mozno bola:

Ktoru z tychto moznosti pri implementacii nbq mame 'pouzit':

1) bude to na prednaske (nejake obecne postupy, alebo nieco podobne)? ak ano,
tak asi podla toho...
2) vymysliet nieco samostatne bez pouzitia akychkolvek existujucich zdrojov
3) nastudovat si to z googlu, implementovat to podla toho... (=v podstate
idea/kod od ineho=0 bodov?)
?

Ide o to, ze neviem(e) o ziadnej prednaske, kde by boli NBQ popisane ci
spomenute... Podla toho, co som o tom googlil (:-X), to nevyzera zlozito, ide
asi skor o 'princip' :-)

Andrej