[OSy] interval casovace

David Matousek david at matousec.com
Sun Oct 28 07:58:06 CET 2007

Zdravim

> ja se s vami nehadam :-), natoz o presnosti mereni na simulatoru. Jen
> tvrdim ze to jde. Pokud berete osy jako "msim + kernel = zapocet" asi
> nema cenu se s tim patlat. Na realnem cpu ten cas zmerite presne.

Aktualne spis 4.11. + testy nefunguji = !zapocet ;)
Povetsinou bych urcite byl pro filozoficky spravne reseni, ale v tomdle pripade
by vedla snaha o presnost k nefunkcnosti, tak jen potrebuju vedet, ze neni
treba nad tim stravit tejden a vymyslet hacky, aby to +- fungovalo a bylo mikrosekundove.

Kazdopadne diky :)

DM