[OSy] interval casovace

Dalibor Straka dast at panelnet.cz
Sat Oct 27 22:16:03 CEST 2007

Ahoj!

On Sat, Oct 27, 2007 at 09:49:59PM +0200, David Matousek wrote:
> Zdravim,
>
> no dobre, ale my nejsme na MIPS, my sme na MSIM.
> Abych mohl mikrosekundovat, potreboval bych pocet tiku za mikrosekundu,
> coz pomoci dtime udelam, ale
>
> - tech tiku moc nebude, protoze simulace trva dlouho (a co takovej wigum teprve ...)
>
> - druhak nemam FPU -> zaokrouhleni -> velka chyba
>
> takze kdyz udelam todle mereni a zmerim mikrosekundy, tak mi to vyjde asi tak,
> ze pet skutecnych minut bude trvat treba 2 minuty, coz je docela bug
> zatimco kdyz to udelam na milisekundy, tak ziskam presnost ze 5 minut skutecnych
> [...]

ja se s vami nehadam :-), natoz o presnosti mereni na simulatoru. Jen
tvrdim ze to jde. Pokud berete osy jako "msim + kernel = zapocet" asi
nema cenu se s tim patlat. Na realnem cpu ten cas zmerite presne.

Mimochodem presne timery maji spoustu neduhu, za to by mohli davat
bodiky ;-)
-- Dalibor Straka