[OSy] interval casovace

David Matousek david at matousec.com
Sat Oct 27 21:49:59 CEST 2007

Zdravim,

no dobre, ale my nejsme na MIPS, my sme na MSIM.
Abych mohl mikrosekundovat, potreboval bych pocet tiku za mikrosekundu,
coz pomoci dtime udelam, ale

- tech tiku moc nebude, protoze simulace trva dlouho (a co takovej wigum teprve ...)
- druhak nemam FPU -> zaokrouhleni -> velka chyba

takze kdyz udelam todle mereni a zmerim mikrosekundy, tak mi to vyjde asi tak,
ze pet skutecnych minut bude trvat treba 2 minuty, coz je docela bug
zatimco kdyz to udelam na milisekundy, tak ziskam presnost ze 5 minut skutecnych
bude treba 5:01 a to je cool, takze otazka zni, jestli to udelat
na mikrosekundy a ziskat tak nefunkcni zmetek, nebo to udelat
na milisekundy a ziskat tak funkcni zmetek.

Pokud v jednom z predchozich mailu bylo, ze pro nase ucely by se uznalo i hardcoded tick,
tak by imho mohlo byt povoleno nedelat se s mikrosekundama - imho to nema smysl na simulatoru.

DM