[OSy] makro dprintk(ARGS...)

lukas.berka at email.cz lukas.berka at email.cz
Sun Oct 28 17:07:32 CET 2007

Dobry den,

        soucasti zadani 1. semestralky je mimojine
        napsat makro dprintk(ARGS...), ktere:

        "... vypise na konzoli informaci o nazvu funkce a cislo radku, na kterem bylo pouzito a formatovany
         retezec ARGS..."

        Ze znalosti zapisu maker s promennym poctem parametru mi vyplyva, ze ARGS neni formatovanym retezcem,
        ale reprezentantem jednoho nebo vice parametru. Abych mohl tyto parametry vypsat, chybi mi ale
        prave ten formatovany retezec se symboly %d, %s, ... apod. Nejde nahodou o chybu?
        Nema mit dane makro spise tuto hlavicku?

              #define dprintk ( format, ARGS... )

        (kde "format" je formatovany retezec se znaky %d, %s, atd).

Mozna mi jen neco unika. Dekuji za objasneni.
Lukáš B.