[OSy] zahada: Volani funkce promenneho poctu parametru pred navratem z jine funkci

David Matousek david at matousec.com
Tue Oct 30 12:01:51 CET 2007

Zdravim,

Martin Decky wrote:

> To je pochopitelne velmi slozita otazka, ale je asi jasne, ze pri
> zjistovani priciny je potreba postupovat od nejpravdepodobnejsich veci
> (nedodrzeni ABI, nedodrzeni zarovnani a dalsich implicitnich vlastnosti
> zasobniku) a teprve az naposledy dojit k tomu, co je nejmene
> pravdepodobne (jako chyba v prekladaci).

Ano, souhlasim, taky mam zkusenost, ze v podobnych pripadech vzdy, kdyz jsem si myslel,
ze chyba neni na moji strane, tak ze nakonec preci jen chyba byla na moji strane.

Nasel jsem z minuleho roku nejakou podobnou diskuzi:
https://dsrg.mff.cuni.cz/pipermail/osy/2006-November/000321.html (dotaz 4))
ale neni mi z toho uplne jasne, jestli se jednalo o stejny problem
a vysledek zkoumani sem tam take nenasel.

> Zkusim zrekonstruovat Vasi modifikaci Kalista a podivat se, co se tam
> presne deje a cim by to mohlo byt.

Diky, velmi si toho cenim. Pokud se nepovede modifikace realizovat,
tak klidne zaslu.

DM