[OSy] Testy as2

Vlastimil Babka babka at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Dec 10 10:20:41 CET 2008

Ersin wrote:
> Kolega Babka slibil, ze pro pristi rok zadani lehce poupravi, aby bylo
> na prvni pohled jasne, ze vma_alloc ma alokovat virtualni stranky pro
> procesy (vlakna), nikoliv male bloky.

Dobry den,

kdyz se podivate na uvod casti "Sprava virtualniho adresniho prostoru",
(kterou implementuje vma_alloc), tak zjistite, ze zarovnani na stranky
uz tam zmineno je jednoznacne:

    Oblasti se nesmi prekryvat, velikost a zacatek oblasti musi byt
    zarovnan na nejmensi velikost stranky podporovanou procesorem,
    v pripade MIPS R4000 tedy 4 KiB.

Nicmene plati co psal kolega Decky a pristi rok funkce prejmenujeme.

Vlastimil Babka