[OSy] Testy as2

ondrej.cerny at email.cz ondrej.cerny at email.cz
Wed Dec 10 23:19:34 CET 2008

Vec se ma tak, ze samozrejme v api.h include exc/int.h je. Ale pokud jsem spravne pozoroval kompilaci tst_area_ops.c, tak do nej se api.h neincluduje. Ani do souboru test.h, ktery se pri kompilaci testu kopiruje do adresare shared, odkud se includuje do tst_area_*.c. (Takovyto postup mam ze skriptu tests-as2.sh.) Api.h se includuje pouze do test.c, ktery ale pri kompilaci tst_area_ops.c videt neni. Neni samozrejme problem dat do tst_area_ops.c include api.h, ale otazka zustava stejna: je to zasah do testu a zajima me, jestli je takovy zasah pripustny.

Je mi samozrejme divne, ze jsem prvni kdo se na to pta, kdyz zbyva mene nez tyden do deadlinu, proto ta nejistota, jestli nedelam nekde chybu.

Dekuji za odpoved, Ondra Cerny.