[OSy] Testy as2

Vlastimil Babka babka at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Dec 10 23:54:44 CET 2008

Dobry vecer,

ondrej.cerny at email.cz wrote:
> Vec se ma tak, ze samozrejme v api.h include exc/int.h je. Ale pokud
> jsem spravne pozoroval kompilaci tst_area_ops.c, tak do nej se api.h
> neincluduje.
Pokud spravne koukam, tst_area_ops.c includuje tst_area_ops.h, ktery
includuje tst_area_list.h, ktery includuje api.h :)
> Ani do souboru test.h, ktery se pri kompilaci testu kopiruje do
> adresare shared, odkud se includuje do tst_area_*.c. (Takovyto postup
> mam ze skriptu tests-as2.sh.) Api.h se includuje pouze do test.c,
> ktery ale pri kompilaci tst_area_ops.c videt neni. Neni samozrejme
> problem dat do tst_area_ops.c include api.h, ale otazka zustava
> stejna: je to zasah do testu a zajima me, jestli je takovy zasah
> pripustny.
Takovy zasah pripustny pochopitelne je, jak bylo receno zasahy kvuli
integraci testu jsou pripustne, pokud nemeni jejich semantiku.

> Je mi samozrejme divne, ze jsem prvni kdo se na to pta, kdyz zbyva
> mene nez tyden do deadlinu, proto ta nejistota, jestli nedelam nekde
> chybu.
Ano, je to trochu zvlastni, na prvni pohled by to includovat spravne
melo a v nasem vzorovem reseni to tak funguje.

> Dekuji za odpoved, Ondra Cerny.

Myslite opravdu symboly (pri linkovani), nebo deklarace (pri prekladu)?

Vlastimil Babka