[OSy] Address Error Exception

Michal Tuláček - iGroup.cz michal.tulacek at igroup.cz
Fri Jan 4 11:46:22 CET 2008

Zdravim,

  a nenastane to hned po prepnuti do user modu. Tzn adresa 0x296000
  korektni, ale instrukce ktera na ni chce sahnout je v kerneli casti
  pameti?

  Pripadne se mi jeste obcas podobne veci stavaji kdyz se jump
  rozhodne skocit nikoliv absolutne na takovouto adresu ale relativne
  z kernel space... a to ma take spatne nasledky.

  MT