[OSy] Address Error Exception

Lukáš Kopenec lukaskopenec at seznam.cz
Fri Jan 4 19:50:24 CET 2008

Zdravím!

Stane se to až ke konci testu uživatelského heap alokátoru. Ta adresa je
vypsána z registru BadVAddr, kde by podle příručky měla být právě ta adresa,
která tu výjimku způsobila. Právě proto, že nerozumím tomu, jaktože tuhle
výjimku mohu dostat, tak mi dělá problémy identifikovat místo, kde by se
mohla nacházet ta chyba :(
Zkusím ještě jiné způsoby, jak přijít na to, co je špatně.

Díky za nápady,
Lukáš Kopenec