[OSy] Vícevláknový test alokátoru paměti

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Sun Jan 6 20:02:36 CET 2008

Dobry den,

zadani nepredpoklada, ze by se vsechny implementovane strategie
testovaly najednou. Jak jste nakonec usoudil v zaveru vaseho mailu,
predpoklada se, ze vami implementovany test bude predstavovat modelovou
ulohu, kterou spustite pro kazdou implementovanou strategii zvlast. Pri
kazdem vykonani testu byste mel ziskat informace o chovani alokatoru a
ty pak porovnat.

Petr Tuma