[OSy] novorocni amnestie?

Tomáš Brambora tomas.brambora at gmail.com
Mon Jan 7 01:02:35 CET 2008

Ja bych za nasi skupinu rekl, ze nejvetsimi problemy jsou:
 - objeveni nebo spis odhaleni skrytych bugu z predchozich zadani
(hlavne pamet), ktere testy ani my neodhalili. Proste tahneme dal
bugy, coz cini kazde dalsi zadani pracnejsi nez to predchozi
 - Pracnost rozchozeni tretiho zadani - je nutne potykat se s
neprijemnymi assemblerovymi vecmi (prepinani mezi kernel a user modem
atd.), clovek, ktery s tim nema zkusenosti, coz je rekl bych vetsina z
nas, moc nevi, kde a proc mu to vlastne pada... My napriklad stravili
asi 20 hodin zkoumanim toho, proc nam nejdou predat v registru
staticke struktury (zatim bezuspesne).
Tom