[OSy] novorocni amnestie?

Zdeněk Doležal zdenek.dolezal at gmail.com
Mon Jan 7 08:36:53 CET 2008

> Proberu tuto moznost se svymi kolegy a dame vedet behem dneska. Muzete
> prosim jeste nastinit, co vas nejvice zdrzelo ve vypracovani tretiho
> zadani ?

Nebudu opakovat vetsinu pravdivych veci, co napsali kolegove a take to
vezmu strucneji. Nemuzu nez souhlasit s jedinecnosti a velkou
prinosnosti tohoto predmetu a jsem rad, ze se neco takoveho na mff
vyucuje. Hlavni duvody, ktere nas zdrzely na vypracovani tretiho
zadani:

- predevsim neobjevene chyby z minuleho zadani - ladeni se stalo nocni
murou (ikdyz dle zadani mame vse - ale nefunkcni),
- volani vstupniho bodu uziv. procesu,
- neslucitelnost s predmety, kde po nas vyzaduji take "vetsi" zapocet
(muj pripad - principy prekladacu + programovani v unixu),
- Vanoce, Silvestr :)
- k tomu pripoctem nekolikadenni absenci jednoho clena pred terminem
odevzdani kvuli nemoci.

A jsme tam kde jsme, nefungujeme.

--
S pozdravem