[OSy] Interupty na procesoroch mimo bootstrap

Viliam Holub holub at dsrg.mff.cuni.cz
Tue Jan 8 23:17:50 CET 2008

On 08. Jan (Tuesday) v 22:38:02 +0100 2008, Spano wrote:
> Mozno je to hlupy dotaz, ale na procesoroch mimo bootstrap procesoru mi
> nefuguju timer interrupty. Ma to tak byt alebo je chyba niekde u mna?
> Obecne sa mi nedari "rozbehat" interrupty na procesoroch okrem bootstrap
> procesoru. Funguju mi tam iba "inter-cpu(dorder) interrupty". Stretli
> ste sa niekdo s podobnym problemom? Dakujem za radu.

	Preruseni od zarizenich se opravdu vyvolavaji pouze u prvniho
procesoru. Aby se vyvolavaly i u jinych procesoru by vyzadovalo nejakou
slozitejsi programovatelnou logiku co kam se ma presmerovavat.

	Rozumne rozkladat zatez preruseni je tezke. Mimochodem, dokonce
(alespon jeste nedavno co ja vim) treba Linux opravdu prerusuje pouze prvni
procesor. Ono to muze mit sve opodstatneni - preruseni zhorsuje praci s
vyrovnavaci pameti, tak at se zhorsuje pouze ten jeden a ostatni at bezi.

	Timer interrupty by mely fungovat na vsech procesorech tak jak maji.
Neni chyba nekde jinde?

	VH

--
Viliam Holub