[OSy] odevzdavani rozsireneho zadani

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Wed Jan 9 19:05:19 CET 2008

Dobry den,

len sa chcem k tomuto opytat - majme modelovu (nasu :-)) situaciu - skupina
pracovala na 1. rozsirenom zadani... Co vsetko treba odovzdat na konci?

Narazam hlavne na to, ci vyzadujete zmergeovanie 1. rozsireneho aj 3.
zakladneho zadania do jedneho finalneho vystupneho zdrojaku? Na jednej strane
mi to pride logicke, na druhej je toho mergeovania fakt hodne a po polhodine,
co som zmergeoval len prvych par suborov, to vobec nevyzera na trivialnu
zalezitost :-) A to ani nerozmyslam ake to bude dostat do
prelozitelneho/testami-prechadzajuceho stavu...

V pripade ze to tak treba, asi nam ine neostane - v opacnom, ako/k comu potom
odvzdat dokumentaciu? :-)

S pozdravom,

Andrej Krutak, HoKrMa...