[OSy] odevzdavani rozsireneho zadani

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Jan 9 19:23:17 CET 2008

Dobry den,

nase predstava byla o te variante, kterou popisujete jako tu logickou,
tedy ze odevzdate jeden kernel, ktery bude splnovat pozadavky vsech zadani.

Pokud jde o spojovani vice stavajicich reseni, obecne bychom cekali, ze
zadne z reseni neni samo o sobe natolik podivne, aby bylo neslucitelne s
ostatnimi. Takova neslucitelnost by pravdepodobne naznacovala, ze reseni
neni uplne rozumne, coz by se projevilo na jeho hodnoceni.

Ve vasem konkretnim pripade tedy zvazte, zda chcete reseni spise spojit
a prezentovat jako kompaktni celek, nebo nechat oddelena, v kteremzto
pripade byste mel v dokumentaci zduvodnit, proc se domnivate, ze
oddelena reseni sama o sobe nejsou spatna.

Pokud jde o dokumentaci, melo by byt zdokumentovano vse, co odevzdavate.

Petr Tuma