[OSy] TLB Invalid exception pri pristupe na zasobnik

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Sat Jan 19 11:53:33 CET 2008

...alebo este mozes spravit taku veselu vec, ze pri vytvarani noveho VMA
mapovania skontrolujes stav TLB - ci tam nie su potencialne tlb invalid
zaznamy, ktore by sa "vyriesili" tou alokaciou (a tie zmazat/opravit)

Tym padom uz pri pristupe na zasobnik nedojde k vynimke TLB invalid (maximalne
TLB refill) ;-)

Andrej