[OSy] TLB Invalid exception pri pristupe na zasobnik

Milan Burda milan.burda at gmail.com
Sat Jan 19 12:51:42 CET 2008

z toho co sa tu riesi som to pochopil tak, ze tvoj
user-mode thread ma len 1 stack, na ktorom potom bezi aj exception handler

taketo riesenie sa mi nezda vobec rozumne, ovela lepsie je mat
2 stacky, jeden pre kernel-mode a druhy pre user-mode, pri vstupe
do exception handlera prepnut na kernel-mode stack a pri navrate naspat
na user-mode stack.

potom nieco taketo ani nemoze nastat a nemusia sa riesit podobne pochybne
triky. co ked je to napriklad syscall exception - exit(), ktory ukonci
aktualny proces? dealokuje sa mapa virtualnej pamate s nou si po sebou
zabijes stack na ktorom ti to prave bezi...

nieje to zlozite, staci par riadkov ASM kodu...

Milan