[OSy] dotaz na rozdeleni prace

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Fri Oct 17 12:33:39 CEST 2008

Dobry den,

mozna by se mohlo hodit jeste nekolik poznamek na tema "co urcite
nefunguje dobre".

Urcite nefunguje dobre rozdelit si praci a pak spolu malo komunikovat.
Znacna cast casu straveneho nad semestralkami je podle nasi zkusenosti
spotrebovana ladenim. Pokud budete vyvijet ruzne casti zadani nezavisle
na sobe, pravdepodobne pak budete spojovat casti s velkym poctem zmen,
ktere je velmi obtizne odladit. Mnohem lepsi je zkouset fungovat podle
hesla "continuous integration".

Take nefunguje dobre rozdelovat zadani na prilis velke casti, protoze
clenove tymu tim ztraci prehled o tom, jak funguji veci kolem nich, coz
je v relativne tesne integrovanem kernelu problem.

Tedy jak pise kolega Decky, urcite tymove programovani, urcite cteni
kodu mezi cleny tymu - pokus rozdelit zadani tak, aby kazdy udelal
presne tretinu prace a nic navic, nevede zpravidla k dobrym vysledkum.

Petr Tuma