[OSy] Instalacia prostredia

Matus Dekanek smekideki at gmail.com
Tue Oct 21 18:45:38 CEST 2008

Nazdar,
ak si dost dlho v konferencii, tak prave toto bolo riesene par mailov
dozadu. Kazdopadne, co je dolezite, msim v momentalnej verzii (1.3.4)
nejde skompilovat pod windows (mimo moznosti ze sa budes dostatocne
dlho hrabat s cygwinom a natiahnes si vsetko co treba...imho fakt sa
nevyplati). Radsej si zozen winscp, a msim kompiluj na malej strane.
Az bude verzia 1.3.5 (na ktoru aj ja netrpezlivo cakam), tak tu si
skompilujes aj pod win (vraj).

Matus Dekanek